poniedziałek, 28 listopada 2016

Diane Keaton i Jude Law



Dzikie róże. Wdzięczny obiekt, a co! Poza tym Teatralna uwiodła mnie olejem malinowym i śliwkowym. Poczytałam, zakręciłam się i czekam. Cierpliwość mam we krwi. Chociaż Paddy pewnie ma w tym temacie inne zdanie.











Przyłapałam słońce. Możliwe, że to ostatni taki zachód w tym roku. Chociaż mogę się mylić, listopad wspaniale nas rozpieszczał w plenerach. Dzisiejsza chmurność uzmysłowiła mi, jednak zima, mimo że za rogiem - trwa  (nasza zima zła). 




Znajomy dwa lata temu przywiózł nam kwiatka, który, jak twierdził - nie kwitnie. Zastanawiamy się, co z niego wyrosło. 




Wypisuję kartki świąteczne, nakładam maseczkę, pachnę, czytam, maluję się i takie tam. To był bardzo dobry weekend. Obejrzałam pierwszy odcinek - The Young Pope. Zapowiada się niezwykle poetyckie kino serialowe. Tytułowa para daje niezły popis.
  


17 komentarzy:

  1. Takiej jesieni z niebieskim niebem można pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, Twoje zdjęcia zachwycają mnie - jest w nich piękno , które do mnie przemawia....

    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję MM, miło mi, że zaglądasz/oglądasz :*

      Usuń
  3. Ja również obejrzałem pierwszy odcinek i jestem oczarowany zarówno jego dojrzałością aktorską, jak i fizyczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czarujący pod każdym względem ten młody papież :)

      Usuń
  4. Piękny błękit - przy dzisiejszym ataku zimy, poczułam się u Ciebie błogo :)
    A ja mam za sobą drugi odcinek serialu - i następuje niesamowity zwrot akcji, sama jestem bardzo ciekawa, jak potoczą się dalsze losy bohatera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zima, taka z zimy śnieżnej i mroźnej - to nie dla mnie. Biegnę do drugiego odcinka :) dziękuję

      Usuń
  5. O tak, tak, takich obrazów mi było trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę cierpliwości i ręki do kwiatów, ale nie tak zawistnie. Też bym chciała mieć po prostu.

    Uściski zostawiam i kwakanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paddy opiekuje się kwiatami, serio. To jego miłość :) Ja je po prostu mam :)

      Uśmiechy nieustające posyłam xxx

      Usuń
    2. Kwiaty w pakiecie z ogrodnikiem :) Super !

      Usuń
  7. Kwiat niespodzianka, młody papież jest dla mnie niespodzianką, ale pozytywną!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia.
    Olejek malinowy jest świetny, śliwkowego nie spotkałam.
    Kilka dni temu kupiłam sobie olejek ze słodkich migdałów.
    Na noc się posmarować i czekać na migdałowe sny :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij :) http://www.ministerstwodobregomydla.pl/olej-sliwkowy-30ml

      i dać się zjeść :)

      Usuń